nedelja, 21. december 2014

Veseli snežaki


Vsak december si zastavim cilj, da bom cel mesec pekla piškote in ostale sladke zadeve, vendar sem bila vedno preveč zaposlena s šolo, izpiti in podobno. Letos sem te besede spravila v dejanja in rezultati so....sladki :) 


Torej zima se je z današnjim dnem začela, snega pa še vedno ni. Zaradi tega sem prejšnji teden spekla te ljubke snežake in z njimi nekako pričarala božično in sneženo vzdušje (čeprav je zunaj zelo toplo glede na to, da je konec decembra). Za izdelavo snežakov sem uporabila kar recept linških piškotov. Snežake pa sem okrasila s topljeno čokolado in jedilnimi barvami. Naj še dodam, da sem testo za piškote naredila en večer pred izdelavo in ga dala v hladilnik, lahko pa ga naredite tudi isti dan, vendar ga za najmanj eno uro postavite v hladilnik.

Sestavine:
- 30 dag masla
- 2 rumenjaka
- 12,5 dag zdrobljenih mandljev
- 12,5 dag sladkorja
- 30 dag moke
- jedilna čokolada
- jedilne barve

Testo za piškote je narejeno zelo hitro in enostavno, je pa zato več dela z okrasitvijo piškotov, saj sem morala imeti mirno roko. Vse sestavine skupaj sem na hitro zgnetla in oblikovala v kepo, to pa sem čez noč pustila v hladilniku. Naslednji dan sem testo še enkrat pregnetla in ga razvaljala na nekaj milimetrov debeline. Imejte v mislih, da testo med peko zraste in da bodo piškoti debelejši, kot so v tistem trenutku. Z modelčkom snežaka sem izrezala oblike in jih položila na pekač. Piškote sem nato dala v pečico za 7-8 minut na 190 stopinj Celzija. Ko so bili piškoti pečeni, sem jih pobrala s pekača in pustila, da se ohladijo in nato pričela z okraševanjem. Najprej sem stopila jedilno čokolado in malo margarine, da je čokolada postala bolj tekoča, vanjo pomočila snežakove kape in z zobotrebcem naredila gumbe. Piškote sem odlagala nazaj na pekač, da se je čokolada lažje ohladila. Oči, nos, usta in šal pa sem narisala z jedilnimi barvami v tubi. 

Lahko naredite tudi druge oblike piškotov. Jaz sem naredila še snežinke in smrekice, ki sem jih oblila z belo čokolado. Pri snežinkah sem uporabila še modro jedilno barvo, s katero sem obarvala belo čokolado. Okrasite po lastnih željah.



Veliko uspeha pri izdelavi in pa mirno roko :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar