sobota, 3. januar 2015

Jabolka s piškoti in smetano

Srečnega pa zdravega pravijo :) Čeprav so se prazniki že končali, je zima še vedno tu in ni lepšega, kot sladek vonj jabolk in cimeta v kuhinji. Tokrat sem naredila dušena jabolka s piškoti in sladko smetano. In kar je najboljše, je to, da pri tem receptu ne potrebujete pečice, ampak samo lonec in pokrov. Poleg posodic seveda, v katere na koncu damo sladico. Da ne govorim predolgo...tukaj je recept:

- 4 velika jabolka (priporočljiva so bolj kisla)
- 40g sladkorja
- 1 vanilin sladkor
- pol limone
- mleti cimet
- 50g piškotov (čokoladni, albert keksi,polnozrnati,...)
- 1 dl sladke smetane


Ko so vse sestavine na mizi, se lahko lotimo. Najprej sem olupila jabolka, jih razrezala na manjše koščke in dala v lonec skupaj s sladkorjem, vanilijevim sladkorjem, sokom pol limone, dodala pa sem še malo cimeta. Cimeta lahko dodate po okusu. Lonec sem pokrila in jabolka kuhala na nizkem ognju, dokler niso jabolka postala mehka, vendar čvrsta. Z občasnim mešanjem se morajo jabolka dušiti okoli 15 minut, čas pa je odvisen tudi od velikosti koščkov. 


Medtem ko se jabolka dušijo, sem pripravila piškote. Izbrala sem navadne Albert kekse in pa nekaj medenjakov. Sami lahko izberete katerekoli piškote. Te sem nato na drobno zmlela v kuhinjskem mešalniku. Če tega nimate, lahko kekse stresete v vrečko in jih zdrobite z valjarjem. Pripravila sem še sladko smetano, in sicer tako, da sem jo mešala z ročnim mešalnikom, saj smetana ne sme biti trda, ampak malo gostejša, a še vedno tekoča. Ko so bila jabolka ohlajena, sem jih razporedila v kozarčke, po vrhu pa sem posula še zdrobljene piškote in sladko smetano. Ker v tistem trenutku nisem imela malin, sem okrasila s preostankom zdrobljenih piškotov. Pa dober tek :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar