petek, 30. januar 2015

Nutelin Brioche

Po spletu je začel krožiti posnetek, na katerem neka ženska peče Nutelino pecivo in video ni mogel mimo mene. Zato sem se včeraj tudi sama preizkusila, ali mi bo uspelo, kajti na prvi pogled, je pecivo izgledalo dokaj komplicirano. In da ne dolgovezim, tukaj je recept :)


Sestavine:

- 180 ml mlačnega mleka
- ena vrečkica suhega kvasa
- 450 g moke
- 70 g sladkorja
- ščepec soli
- 40 g stopljenega masla
- 2 jajci
- čokoladen namaz (Nutela, Viki krema in podobno)

Najprej sem v manjšo posodo z mlekom stresla vrečkico kvasa, premešala in postavila na stran. Nato sem v večjo posodo dala moko, sladkor in ščepec soli. Sestavine sem premešala, dodala malce ohlajeno stopljeno maslo in premešala. Na koncu sem dodala še 2 jajca in vse sestavine gladko umesla. 



Ko sem dobila hlebec, sem ga razdelila na štiri enake dele in jih razvaljala na približno 2 mm debeline. Prvi razvaljan kos sem postavila na papir za peko, nanj pa položila spodnji del pekača za torto, ki sem ga rahlo potisnila v testo, da se je videlo, kje so robovi. Znotraj kroga, ki je nastal ob odtisu pekača, sem namazala Nutello. Sami lahko uporabite kateri koli drug čokoladni namaz. 



Na razvaljani in namazani prvi kos testa sem nato položila drugi razvaljani kos testa ter ponovno odtisnila krog v testo in ga namazala z Nutello. Pri tem je treba paziti, da je krog na zgornjem delu testa izenačen s spodnjim. Postopek sem ponovila še enkrat, zadnji kos razvaljanega testa nisem premazala z Nutelo.


Čeprav zadnjega kosa nisem premazala, sem nanj vseeno odtisnila krog, vendar sem pekač pustila na testu in okrog njega izrezala odvečni del testa. Izrezani krog sem skupaj s papirjem za peko prestavila na pekač.


Na sredino izrezanega kroga sem postavila kozarec in od kozarca izrezala 16 trakov.


Ko so trakovi izrezani, sem po dva skupaj zvijala v nasprotnih si smereh, in sicer dva "obrata", konce pa pritisnila skupaj. Pecivo sem eno uro pustila da vzhaja, saj na začetku, ko sem zmešala kvas in mleko, mešanica ni smela narasti.


Preden sem pecivo dala v pekač, sem ga premazala z jajcem, nato pa sem pecivo dala za 30 minut v pečico na 180 stopinj.


Prilagam še YouTube posnetek gospe, ki je začela verižno peko tega peciva.
https://www.youtube.com/watch?v=wl1_62u3XRQ

Pa dober tek! :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar