sreda, 14. januar 2015

Mini pite

Danes je eden tistih dni, ko ne veš kaj bi počel in se odločiš da boš nekaj spekel :) Tako je danes tudi z mano in nastale so mini limonine in pomarančne pite. Lansko leto sem že naredila limonino pito, vendar krema ni bila takšna, kot sem si jo zamislila, zato sem danes preizkusila nekaj drugega. Recept za kremo sem razdelila na pol, saj sem poleg limonine kreme želela narediti tudi pomarančno.

Recept za (preveč enostaven) biskvit:
- 4 jajca
- 5 žlic sladkorja
- 6 žlic moke

Opomba: Pri tej količini biskvita sem dobila 8 mini pit. Če želite narediti več pit, dodajte vsaki sestavini eno več (5 jajc, 6 žlic sladkorja, 7 žlic moke).

Recept za kremo:
- 1 limona
- 4 žlički sladkorja
- 30g margarine
- 1 jajce
- 1 rumenjak

Potek:
Najprej sem naredila biskvit, ki že v receptu piše da je preveč enostaven. Da bi bil biskvit bolj rahel sem najprej penasto stepla jajca in sladkor, nato pa dodala moko. Ko dodate moko morate biskvit stepsti samo toliko, da se moka dobro umeša. Biskvit sem nato enakomerno porazdelila v modelčke in dala v pečico za 10 minut na 180 stopinj. Pečen biskvit naj se ohladi.



Po biskvitu sem se lotila še kreme. Kot sem že omenila, sem recept razdelila na pol in sem namesto ene limone, uporabila pol limone in pol pomaranče. Sok pol limone, 2 žlički sladkorja in 15g margarine sem segrela nad paro, da se je margarina stopila. V drugi posodi sem nato z metlico zmešala eno jajce in rumenjak, ter polovico počasi vlila v limonino zmes. Ko so vse sestavine v posodi, se mora krema na pari kuhati toliko časa, da se zgosti, pri tem pa jo je potrebno vseskozi mešati. Nato sem na isti način naredila še pomarančno kremo in pustila, da se ohladi.


Ko je bilo vse ohlajeno, sem biskvit polila z mešanico mleka in ruma in ga premazala s kremo. Okraševanje je, kot vedno, stvar okusa in lastnih preferenc, sama pa sem pite okrasila s stepeno smetano, limono in mandarinam. 



Pa dober tek :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar