sreda, 30. september 2015

Torta "Šahovnica"

Pred nekaj tedni sem na YouTubu našla kanal slaščičarke, ki dela neverjetne torte in ni čudno, da sem tudi sama preizkusila njen recept. Njen kanal se imenuje "How To Cake It" in moram povedati, da so torte reeees dobre :) Preden izdam skrivnosti torte Šahovnice, prilagam še link do njenega YouTube kanala.




Potrebno je narediti 3 biskvite, lahko pa naredite trojno maso, stehtate biskvit in ga porazdelite v tri posode, da ga lahko še obarvate. Ker sem ta recept preizkušala prvič, sem raje naredila vsak biskvit posebej. Moram povedati, da sem najprej mučila s pretvarjanjem mase iz ameriških "cup-ov", v evropske grame, na koncu pa mi je s pomočjo lončka, na katerem so naše in tuje oznake, tudi uspelo. Tukaj je recept, ki ga brez problemov razumete :)

Sestavine za biskvit:
- 100 g sladkorja
- 2 jajca
- 200 g moke
- pol žličke pecilnega praška
- malo soli
- 50 g masla
- 120 ml mleka

- barvni ekstrakti po lastnih željah

Sestavine za kremo:
- 250 ml sladke smetane
- mascarpone

Potek:
Najprej sem v skodelici raztopila maslo, ki ga k biskvitu dodamo nazadnje, saj se more ohladiti na sobno temperaturo. Penasto sem umešala jajci in sladkor, nato pa izmenoma pri najnižji hitrosti dodajala moko, kateri sem dodala malo soli in pecilni prašek, ter mleko. Na koncu sem v biskvit počasi vlila stopljeno maslo in ga obarvala z izbranim ekstraktom. V tej torti so tako bili ekstrakt mete in jagode tretjemu biskvitu pa nisem dodala nobenega ekstrakta. Biskvit sem dala v pečico za 20 minut na 180 stopinj. Ta postopek sem nato ponovila še dvakrat. 


Ko so biskviti pečeni, je obvezno, da so čisto ohlajeni, saj bo tako lažje izrezati kroge. Pomaga pa tudi dejstvo, da je biskvit malo bolj čvrst od navadnih. Ravno tako sem pri vsakem biskvitu odrezala rjav rob, ki se naredi med peko, pa tudi "pokrov" biskvita, če se mi je zdel malo bunkast oziroma, da ni bil čisto raven :)

Pri naslednjem koraku sem si pomagala z dvema posodama, zobotrebci in ravnilom, da sem lahko določila sredino biskvita in velikost posode, po kateri sem se ravnala, ko sem izrezala krog iz biskvita. Ko izrežete prvega, sta druga dva lažja, saj si z izrezanimi krogi pomagate pri rezanju ostalih dveh biskvitov. Samo položite zunanji, največji krog  in pa sredinski krog biskvita na biskvit, ki še ni izrezan. Upam da ima napisano smisel in da se razumemo ;)


Vsi trije razrezani biskviti morajo izgledati tako.


Sedaj pa je treba te kroge sestaviti, in sicer tako, da ima vsak biskvit eno barvo. Prilagam sliko, da bo lažje razumljivo.


Če je kateri izmed izrezanih krogov predebel, ga brez skrbi zravnate in prilagodite, da bo biskvit kot celota izgledal ravno. 

Zdaj je na vrsti najlažji del...sestavljanje torte :) Za kremo med biskviti sem naredila enostavno kremo iz sladke smetane in mascarpone sira, biskvit pa sem, preden sem ga premazala s kremo, navlažila z mlekom. Ker je biskvit dosti bolj čvrst, bo malo trajalo, da vpije mleko. Ko vpije, dodamo drug set biskvitov, in ponovimo postopek. Okrasite po želji. Meni je ostalo še kreme, ki sem jo namazala med biskviti, zato sem z njo premazala še celotno torto in okrasila s čokolado.



Pa dober tek! :)






Ni komentarjev:

Objavite komentar