petek, 1. januar 2016

Čokoladne skodelice

Srečno 2016! :)

Tokrat objavljam kratek recept za izdelavo prikupnih čokoladnih skodelic. Potrebujete samo eno sestavino in to je jedilna čokolada, pri oblikovanju skodelic pa uporabite tudi vodne balončke :) 

Postopek:

Najprej sem na pari stopila jedilno čokolado. Količina čokolade je odvisna od tega, koliko skodelic boste naredili. Najbolje je, da čokolado umaknete iz štedilnika, ko voda v loncu zavre in jo potem samo mešate, da se dokončno stopi, saj nima tako visoke temperature še in se zato hitreje ohladi. Čokolada mora bit ohlajena do te mere, da če vanjo pomočite prst, vas ne peče. Šele takrat lahko vodne balončke namočite v čokolado. Seveda je vodne balončke potrebno napihniti z zrakom in ne vodo, jih oprati in so že pripravljeni, da jih oblijemo s čokolado. Jaz sem nekaj balončkov namočila v čokolado, nekaj pa sem jih namazala kar z žlico, ker mi je zmanjkovalo čokolade :) Balončke  sem nato položila na prozorno folijo, vendar se ta ideja ni izkazala za zelo dobro, saj "podstavek" skodelice pride malo zmečkan, saj je prozorna folija zelo samosvoja. Drugo rundo sem balončke raje položila na peki papir. Preden jih položite na papir, dajte z žlico malo čokolade na mesto, kjer bo stal balonček, da ustvarite podstavek, po želji pa lahko po skodelici potrosite zdrobljene lešnike, kokos ali karkoli drugega.


Balončke nato postavite v hladilnik za 1 uro, da se čokolada strdi, nato pa balončke previdno popokajte z iglo. V skodelice lahko daste karkoli, jaz sem dala sladoled, smetano in pa omako iz gozdnih in tropskih sadežev.




 Pa dober tek! :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar